недеља, 26. август 2012.

Pesma sestri.

1.Strofa: Bilo mi je tesko, sve mi je otislo nizbrdo. Vec sam pomislio da necu ziveti dugo.
Oko mene je samo bila bol nesereca i tuga, mislio sam dacu umreti nije bilo izbora druga.
Ali onda je stigla ona, sestra moja mala, moja sestra mila, moja sestra prava.Tugu nesrecu
i bol podelila je samnom, gde god da bi posao otisla bi zamnom. Da bi dokazao ljubav koliko je volim
Pesmu pisem da se svako za svoju sestru bori. Ona je pravi prijatelj ako ima problema, u njoj potrazi druga,
u nju nikad nece nestati vera.



Ref: Nikad te necu ostaviti i zalupiti ti vrata, znaj da mozes ima ti poverenje u svoga brata.2x

2.Strofa: Evo me sada pisem pesmu za tebe, da se ti nekad prisetis mene. Ova pesma pokazuje koliko mi znacis,
u moju dusu ko sunce zracis.


Ref: Brat za sestru, sestra za brata, nikad te necu ostaviti i zalupiti ti vrata.2x


3.Strofa: Mnogo volim tebe i ako daleko smo znaj, mnogo mi ne dostajes moja malena. mnogo znacis mome srcu ti.
Kad mene nema nek te cuvaju andjeli.

Ref: Brat za sestru, sestra za brata, nikad te necu ostaviti i zalupiti ti vrata.2x



Kraj: I sada na kraju zelim reci sve, zelim da znas da mnogo volim te.
I ako te ogromna tuga nekad hvata, imaj poverenja u svoga brata.

Нема коментара:

Постави коментар